تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب پس از شکست برابر دو تیم الکویت کویت و العربی قطر در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، برابر تیم الشارجه امارات هم تن به شکست داد.
کد خبر: ۷۹۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس پس از این این دیدار در ، بابیان اینکه بازیکنان تیمش در این دیدار بازی متفاوتی را نسبت به دو دیدار قبل به نشان گذاشتند، عنوان کرد: تیم الشارجه امارات نایب قهرمان سال گذشته رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا است که برای این دوره از رقابت‌ها از وجود بازیکنان خارجی توانمندی بهره می‌برد.

وی افزود: برای دیدار امروز(19 آبان) بازیکنان این تیم را آنالیز کرده بودیم و برای همین شروع خوبی را در نیمه اول داشتیم و دروازه بان ما توانست در این نیمه نزدیک به 17 سیو موفق داشته باشد و تحسین حاضرین در سالن را برانگیزد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس تصریح کرد: بازی خوب بازیکنان ما باعث شد تا حتی در دقایق انتهایی نیمه اول این بازی از حریف پیش بیفتیم، اما در نهایت با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم هم خستگی بازیکنان تیم باعث شد تا نتوانیم موقعیت‌های گل خود را بویژه هشت موقعیت تک به تکی که با دروازه بان تیم حریف داشتیم را وارد دروازه کنیم و در نهایت بازی را با نتیجه 31 بر 24 واگذار کردیم.

اعظم با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار، عنوان کرد: متاسفانه دست مربی ما در این بازی خالی بود، چرا که یکی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شده و یکی دیگر نیز محروم است.

وی اضافه کرد: اعلام خبر فوت پدر یکی از بازیکنان نیز باعث شده تا این بازیکن از نظر روحی وضعیت خوبی نداشته باشد و ما برای دو دیدار آخر او را در اختیار نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس به آخرین بازی تیمش در این رقابت‌ها برابر حریف کره‌ای اشاره کرد و گفت: در بازی بعدی به مصاف تیم هاوکس کره جنوبی که میزبانی رقابت‌ها را برعهده دارد خواهیم رفت و امیدواریم بتوانیم با پیروزی برابر این تیم در جمع هشت تیم راه یافته به مرحله بعدی باشیم.

رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور یازده تیم در دو گروه به میزبانی کره جنوبی درحال برگزاری است و تیم زاگرس اسلام آبادغرب و سپاهان اصفهان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار