مرادعلی تاتار در گفتگو با تابناک :
فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت:در زلزله۲۱ آبان سال ۹6 روستاهای شهرستان خسارت زیادی دیدند اما خوشبختانه با حمایت های دولت و کمک های مردمی در حال حاضر بازسازی صد در صد روستاها صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۹۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 11 November 2019

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در آن زلزله تمام شهرستان از جمله منازل مسکونی ،دام ،طیور، کارخانجات، شرکتها و در نهایت منطقه تحت تاثیر قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه شهرستان قصرشیرین کانون زلزله نبود بیشترین  خسارات به منازل مسکونی و در حد تعمیر بود و مواردی هم که تخریب داشتیم بازسازی شدندومی توان گفت بیش از ۸۰ درصد بازسازی در سطح شهر صورت گرفته است.


فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود:در روستاهای شهرستان قصرشیرین صد در صد بازسازی صورت گرفته در این میان اگر اندکی بازسازی نشده اند به درخواست خود مالک بوده البته به استثنای زلزله ای که در سال ۹۷ رخ داد و باعث آسیب  چهار روستای شهرستان شد عملیات بازسازی مابقی در حال انجام است.

تاتار در پایان تاکید کرد:در زمینه ی پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان سال ۹۶ برابر مصوبه دولت برای جبران خسارت و بازسازی مناطق آسیب دیده در اختیار مردم قرار گرفته است و هیچگونه مشکلی در زمان پرداخت به مردم وجود نداشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار