دو تیم شاهین کرمانشاه و سوهان محمدسیما قم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۷۹۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن خبیری سرمربی تیم شاهین، بااشاره به آمادگی بازیکنان تیمش برای رویارویی با حریف قمی، اظهارکرد: تیمی که این هفته با آن روبرو می‌شویم، از تیم‌های صدر جدول لیگ برتر فوتسال است که طی سال چندسال گذشته عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است.

وی تصریح کرد: این تیم از بازیکنان ارزشمندی برخوردار است که زیرنظر کادر فنی منسجم و باتجربه‌ بخوبی در این دوره از رقابت‌های لیگ پیش می‌روند.

سرمربی تیم شاهین بابیان اینکه تیمش در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ امسال از این تیم متحمل شکست شده، عنوان کرد: در بازی رفت که در خانه برابر این تیم داشتیم، با نتیجه 4 بر یک شکست خوردیم، برای همین در تلاشیم تا حداقل بتوانیم در بازی برگشت که در خانه حریف برگزار می‌شود، خوب ظاهر شویم و شکست دوم را نخوریم.

وی تاکید کرد: قطعا بازی کردن برابر این تیم کار سخت و دشواری است، اما طی هفته گذشته بازیکنان آنها را آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم.

خبیری به معضل مصدومیت بازیکنان تیمش اشاره‌ کرد و گفت: متاسفانه برای هر بازی دو یا سه نفر از بازیکنانمان را به علت مصدومیت در اختیار نداریم که این مسئله به تیم ضربه وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: با این وجود پیشرفت کنونی تیم محسوس است و تلاش می‌کنیم که این روند روبه رشد تیم را ادامه دهیم.

سرمربی تیم شاهین خاطرنشان کرد: از همه بازیکنانم خواسته‌ام تا در مسابقاتشان بهترین عملکرد را از خود نشان دهند و امیدواریم برابر تیم سوهان محمدسیما قم هم بتوانیم اینگونه عمل کنیم.

دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و محمدسیما قم درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر فردا(21 آبان) به میزبانی قم برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار