سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال ۴۷ هزار دانش آموز در سطح مدارس استان سفیر سلامت شده‌اند.
کد خبر: ۷۹۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،ماشاالله پروین در مراسم افتتاحیه طرح سفیران سلامت دانش آموزی که امروز(۲۰ آبان) در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امسال حدود ۴۷ هزار نفر از جمعیت ۳۴۰ هزار نفری دانش آموزان استان کرمانشاه سفیر سلامت شده و همگی این افراد کارت سفیر سلامت دریافت کرده‌اند.

به گفته پروین امسال ۲۰ درصد دانش آموزان مدارس ابتدایی و ۱۰ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه استان سفیران سلامت شده‌اند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان سفیر سلامت با گذراندن دوره های آموزشی مختلف آموخته‌های خود را به دیگر دانش آموزان منتقل کرده و سپس با انتقال این آموخته‌ها از طریق دانش آموزان به خانواده هایشان، همه جامعه در جریان پیام های سلامتی قرار خواهند گرفت.

پروین با بیان اینکه دانش آموزان سفیر سلامت عضو شورای بهداشتی مدارس هم هستند، گفت: این دانش آموزان بر بوفه مدارس هم نظارت دارند.

پروین از سفیران سلامت به عنوان پیام آوران سلامتی برای جامعه یاد کرد و افزود: طرح سفیران سلامت یکی از طرح های خوب و تاثیرگذار آموزش وپرورش است که امیدواریم بتواند در ارتقای سطح سلامت جامعه اثرگذار باشد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار