فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:وجود مسافربر های بین راهی ممنوع بوده و پلیس راه باید با آن ها برخورد کند زیرا هیچ گونه نظارتی بر آن ها امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۷۹۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 12 November 2019

 

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه بیان کرد: به طور کلی ساماندهی و نظارت بر مسافربری در پایانه ها برعهده راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و خارج از حیطه وظایف نیست.
 
وی با اشاره به نصب ۴کیلومتر نیوجرسی در مسیر بزرگراه کربلا و نیز اربعین گفت: نیوجرسی در پرتگاه، گردنه، دهانه پل و رودخانه ها و نیز مسیرهای خطرناکی که نیازمند جداکننده بود نصب شده است.

کرمی تصریح کرد: حدود ۷۰ کیلومتر از راه های استان به جهت ایمن سازی، زیباسازی جاده و نیز بازسازی نیازمند نصب نیوجرسی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان است؛ طبق تفاهم نامه پیش نهادی و درصورت نوشتن آن، ۴۰ درصد از اعتبارات استانی و ۶۰ درصد باقی مانده از اعتبارات ملی وزارتخانه تامین خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: باتوجه به اهمیت راه ها و شروع سفرهای زمستانه، اقدامات پیشگیرانه آغاز شده است؛ بطوریکه بیش از ۵۰ اکیپ راهداری مستقر و توزیع شن و ماسه برای برف روبی انجام شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ۷۰ کیلومتر راه روستایی در پروژه ملی راه های روستایی کشور کلنگ زنی شده اند اظهار کرد: ۵ کیلومتر از راه های روستایی ۱۴ شهرستان کلنگ زنی شده که بطور میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در تهیه زیرساخت دارند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار