رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳ 12 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان ،محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه خبر داد و گفت : دکتر سعید نمکی روز سه‌شنبه ۲۱ آبان در سفری یک روزه به استان سفر می‌کند.

او برنامه اصلی وزیر بهداشت در این سفر را افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان در شهر کرمانشاه اعلام کرد و گفت : این بیمارستان که در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) واقع شده با حضور دکتر نمکی به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

او در تشریح برنامه‌های وزیر بهداشت گفت: صبح سه‌شنبه در سرسرای اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه مراسم افتتاح پروژه‌ها برگزار و سپس بیمارستان سوانح و سوختگی توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

او بازدید از مرکز رادیوتراپی و اورژانس بیمارستان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های نوبت صبح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح برنامه‌های نوبت عصر وزیر بهداشت گفت: حضور در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ه) و تقدیر از جراحان موسسه ملی «مرهم»، بازدید از مرکز رشد و فناوری سلامت و دیدار با اعضای هیات رئیسه مدیران گروه‌ها و شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت اعلام کرد.

مرادی گفت: وزیر بهداشت سفر شهرستانی ندارد و همه برنامه‌های دکتر نمکی در شهر کرمانشاه متمرکز است.

او با اشاره به افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی کرمانشاه به دست وزیر بهداشت، گفت: این بیمارستان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در مهرماه سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه و منابع ملی راه‌اندازی شده و برای ساخت آن ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و در پنج طبقه در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه ساخته شده است.

او این بیمارستان را ۵۰ تختخوابی اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل ۱۲ تخت مراقبت‌های ویژه، ۳۸ تخت جراحی و بستری، سه تخت اتاق عمل و سایر بخش‌ها است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار