معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ثبت نام در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه تا ۳۰ آبان تمدید شد.
کد خبر: ۷۹۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 12 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان، معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  کرمانشاه گفت:همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام سی و یکی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه‌های کاری و واحد نمونه) استان کرمانشاه تا سی ام آبان ماه تمدید شد.

حجت الاسلام امین اله سلیمانی گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه تا تاریخ سی ام آبان ماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانیhttp://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

او بیان کرد:  شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در سه: بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره است

معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  افزود: جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحد نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله: مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش: صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار