امام جمعه پاوه گفت: اتحاد و یکپارچگی یک وظیفه‏ الهی است که همه باید به آن عمل کنند.
کد خبر: ۷۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 13 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،ماموستا ملا قادر قادری ضمن تبریک هفته وحدت به موحدین دنیای اسلام، اظهار داشت: مساله وحدت یک مساله آسمانی است چرا که خداوند خواهان وحدت است.

امام جمعه پاوه با اشاره به آیه ای از قرآن افزود: این نص صریح قرآن است که «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا و لا تفرّقوا» یعنی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید لذا وحدت و دوری از تفرقه، یک وظیفه‏ ی الهی است.

ماموستا قادری خاطر نشان کرد: اتحاد و یکپارچگی و دوری از اختلاف و تفرقه، از دستورات اکید الهی است که در آیات متعدد به آن فرمان داده است و این فرمان باید در تمام زمینه ‏ها رعایت شود.

وی ادامه داد: نزاع و اختلاف بین ملت های مسلمان سبب می شود دشمن سوء استفاده کند و بین آنها نفوذ می کند.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: در طول ۴۰ سال انقلاب دشمنان اسلام به هر توطئه ای متوسل شدند تا بین اهل تسنن و تشیع اختلاف افکنی کنند اما با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، عقلانیت علمای فریقین و بصیرت و هوشیاری ملت ایران از شیعه و سنی هیچگونه اختلافی بین مردم ما وجود نداشته و هرگز به توطئه های دشمن گوش فرا نداده اند.

ماموستا قادری با بیان اینکه جمعیت اهل سنت در ایران بیشتر مرز نشین هستند، گفت: در این راستا ۱۳ استان مرزی کشور توسط اهل سنت مرزبانی می شوند.

وی بیان داشت: امروز دشمنان بخاطر ایستادگی و وحدت ملت ایران از این کشور هراس دارد و همه دشمنی های آنها به دلیل همین مساله است.

امام جمعه پاوه افزود: اگر پشتیبان رهبر باشیم و همواره به رهنمون های ایشان عمل کنیم و قرآن را معیار خود قرار دهیم هیچ دشمنی نمی تواند به ما ضربه وارد کند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم به لطف الهی همچنان جمهوری اسلامی ایران از گزند دشمنان، فتنه فتنه گران و توطئه توطئه گران محفوظ باشد.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار