تیم شاهین کرمانشاه درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در دیداری خارج از خانه برابر تیم سوهان محمدسیما قم با نتیجه سنگین 7 بر 2 مغلوب شد.
کد خبر: ۷۹۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 13 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرمربی تیم شاهین ، بابیان اینکه تیمش در این دیدار دو نیمه کاملا متفاوت داشت،  عنوان کرد: در نیمه اول این دیدار بازی خوب بازیکنانمان باعث شد تا با نتیجه 2 بر یک از حریف پیش افتاده و به رختکن برویم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت شد و تمرکز بازیکنانمان از دست رفت و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که از ابتدای این نیم فصل با آن مواجه هستیم، همین عدم تمرکز بازیکنان در دقایقی از بازی‌هاست که باعث می‌شود کاملا کنترل بازی را از دست بدهند.

وی تاکید کرد: این مسئله درحال حاضر برای تیم شاهین دردسرساز شده و باید با همفکری مسئولان تیم برای آن چاره جویی کنیم.

خبیری یادآور شد: با این وجود در دیدار با حریف قمی از کیفیت بازی بازیکنانم راضی نبودم و آنها نتوانستند 50 درصد از کیفیت بازی که هفته قبل برابر تیم آذرخش بندرعباس داشتند را در این دیدار داشته باشند.

وی افزود: البته امتیاز میزبانی، برخورداری از تشویق‌ هواداران پرشور و مهربانی داوران نیز به تیم سوهان محمدسیما کمک کرد تا بُردی شیرین برابر ما داشته باشد.

تیم شاهین کرمانشاه با یازده امتیاز از مجموع 16 بازی انجام شده قعرنشین جدول لیگ برتر فوتسال است.

 

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار