رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : محور فیروزآباد با وقوع ۶۲ حادثه رانندگی از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه، پر حادثه‌ترین نقطه استان بوده است.
کد خبر: ۷۹۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 13 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران استان،محمد حیدری" رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در سوانح رانندگی رخ داده محور فیروزآباد طی مدت زمان یاد شده ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۸۷ نفر نیز زخمی شده اند.

او گفت : افراد جان باخته سوانح رانندگی این محور در ۴ حادثه رانندگی شدید که همگی به صورت رخ به رخ بوده به دیار باقی شتافته اند که نتیجه ارتکاب تخلف سبقت غیرمجاز از سوی رانندگان بوده است.

حیدری افزود: از مجموع تصادفات رخ داده در محور فیروزآباد، ۳۱ حادثه به صورت واژگونی، ۲۵ حادثه به صورت برخورد دو خودرو و ۶ حادثه به صورت برخورد وسیله با عابرپیاده به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: کارشناسی‌های فنی نشان می‌دهد محور‌های بخش فیروزآباد دچار کمبود شدید تابلو‌ها و علایم عمودی و خط کشی‌ها و علایم افقی هستند به نحوی که بخش‌های سبقت ممنوع نه به وسیله تابلو و نه به وسیله خط کشی، قابل تشخیص نیستند و این موضوع رانندگان را دچار مشکل کرده است.

او گفت: یکی از فاکتور‌های جاده ایمن نصب تابلو‌ها و علایم هشدار دهنده است به گونه‌ای که خطرات مسیر را به رانندگان نشان دهد.

حیدری در پایان از استقرار تیم‌های پلیس راه در محور فیروزآباد خبر داد و گفت: خودروی رانندگان متخلف که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار