مسعود خاکسار در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه از اختصاص اعتبار به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و مناطق روستایی خبر داد و گفت: بیش از ۹۸ درصد این اعتبارات پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۹۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 13 November 2019

مسعود خاکسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اعتباراتی از صندوق توسعه ملی به صندوق کارآفرینی امید اختصاص داده شده و سهم استان کرمانشاه در زمینه اشتغال مناطق روستایی و زلزله مجموعا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان محاسبه شد که از این ۲۰۰ میلیارد تومان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه جبران خسارات زلزله هزینه و در تمام مناطق زلزله زده ۱۰۰ درصد پرداخت شد.

 وی در خصوص ما بقی اعتبارات، عنوان کرد: ۹۸ درصد از ۱۰۰ میلیارد تومانی که در حوزه اشتغال مناطق روستایی اختصاص داده شده، تاکنون پرداخت و در خود شهرستان سرپل ذهاب حدود ۲۸ میلیارد فقط خسارات زلزله پرداخت کردیم که آن هم صد درصد اعتباری که تخصیص یافته، پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به نشست اخیری که توسط صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، عنوان کرد: کلیات نشست اخیر در خصوص گزارش عملکرد دو ساله صندوق کارآفرینی امید در حوزه منابع به منظور جبران خسارت زلزله بود.

خاکسار ادامه داد: اشتغال مناطق روستایی که معاونت‌های ستادی در کرمانشاه حضور یافت و توسط فرد در سرپل ذهاب افتتاح گردید دیداری با دکتر حاتمی معاون استاندار در نشست خبری را برگزار کردند که گزارش عملکرد و ارائه دادن این نشست در ۲۰ آبان یک شنبه برگزار گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار