مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرایی شدن برنامه مدرسه پژوهش محور در ۷۰ مدرسه شهری در سال‌جاری خبرداد و گفت:
کد خبر: ۷۹۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 13 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، کارگاه توانمندسازی راهبران آموزشی و مدیران مدارس امروز و فردا با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان، معاونان آموزش وپرورش، روسای اداره‌های داخلی اداره‌کل آموزش وپرورش در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: باید دانش‌آموزان در مدرسه زندگی کردن را بیاموزند و واژه نان را با بوی نان یاد بگیرند و به سوی تکالیف محور پیش بروند.

مجید یزدان‌پناه با اشاره کردن به برگزاری کلاس روزنامه‌نگاری سال گذشته در منطقه صفر مرزی هانی‌گرمله، افزود: دانش‌آموزان در کلاس درس روزنامه‌نگاری آموختن بهتر خواندن و نوشتن را فرا گرفتند.

وی شعار امسال مدرسه ابتدایی را «مهر کمال با طرح سئوال» عنوان کرد و معتقد بود مشق باید به اندازه کافی و مفید باشد«مشق با اشک» نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرایی شدن برنامه مدرسه پژوهش محور در 70 مدرسه شهری در سال‌جاری خبرداد و افزود: کودکان باید پرسشگر باشند و با زبان کودکانه پاسخ پرسش‌های خود را بیابند، این رویکرد مدرسه پژوهش محور است که سئوال در ذهن کودکان بیاید.

فرامرز عزیزی، رئیس آموزش ابتدایی دور دوم اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در حاشیه برگزاری کارگاه توانمند سازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: توانمند‌سازی راهبران و معاونین آموزش 24 منطقه کل استان با هدف توانمندی راهبران در کلاس با آموزش محوری مدارس، نظارت بالینی آموزش توسط راهبران به تمامی دوره ابتدایی، غنی‌سازی محتوای آموزشی و توسعه یادگیری در محیط کلاس در این دوره با حضور بیش از 140 شرکت کننده در حال برگزار است.

عزیزی افزود: در سنوات گذشته برای بحث مدارس پژوهش محور کلاس‌هایی برگزار شده، کارگاه کمک به حرفه‌ای کردن معلمان «دوره ضمن خدمت اختصاص راهبران» امسال برای اولین بار است که برگزار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار