فرمانده جدید سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با انگیزه، روحیه جهادی، فکر انقلابی و تفکر بسیجی به صورت شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد تا به نیازمندی‌های مردم در حوزه‌های مختلف در چارچوب وظایف خود پاسخ دهیم و هر آنچه در توان داشته باشیم به کار می‌گیریم تا پیشرفت، توسعه و سرمایه‌گذاری در کردستان به نقطه مطلوب برسد.
کد خبر: ۷۹۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 13 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: ولادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) جهان را از جهالت رها و به پاکی و روشنایی رهنمون شد، بساط قدرت‌ها را در هم ریخت، کاخ‌ها را فروریخت و سحر ساحران را باطل کرد. 

وی با تمجید از نزدیک به یک دهه خدمات سردار محمدحسین رجبی در سمت فرماندهی سپاه کردستان گفت: سردار رجبی در شرایطی بسیار سخت سال‌ها به مردم کردستان خدمت کرد و مسئولیت سپاه استان را آبرومندانه به پایان رساند. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در همین ابتدای راه از همه مسئولان استان و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف درخواست می‌کنیم ما را در انجام وظایف خطیر سپاه یاری کنند تا بتوانیم خدمات ارزشمندی به مردم خوب، نجیب و باشرافت استان کردستان ارائه کنیم. 

وی با بیان اینکه خداوند را شاکر هستم که توفیق خدمتگزاری به مردم متعهد، مسلمان، سخت‌کوش و وفادار کردستان را به بنده عطا کرد، گفت: مردم سلحشور، غیرتمند، مؤمن، انقلابی، ولایت‌مدار، مرزدار و مورد اعتماد رهبری، باهوش و دشمن‌شناس کردستان در حوادث گوناگون با اقدام به‌موقع خود، برگ‌های زرینی در تاریخ کردستان عزیز ثبت و ضبط کرده‌اند. 

سردار حسینی با اشاره به اینکه برای دومین بار توفیق حضور در کردستان را پیدا کرده است، افزود: در دوران دفاع مقدس، مریوان، دره شیلر، ارتفاعات کاتو، چوارته عراق، ارتفاعات دری، بانه، بوالحسن، ماووت، گرده‌ره‌ش، بیتوش، سردشت و بوالفت و دوپازا و امروز در سال‌های آخر خدمت دوباره توفیق یافتم که در خدمت مردم شریف، خوب، عزیز و انقلابی کردستان باشم. 

وی با بیان اینکه مأموریت سپاه صیانت از انقلاب اسلامی و خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم است، اظهار کرد: ما با استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم خدماتی هرچند ناچیز اما در شأن مردم ارائه کنیم چرا که این مردم در دوران دفاع مقدس و دوران سخت، امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری خدمت در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، عبادت است. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رفع محرومیت و فراهم کردن زمینه زندگی آبرومندانه برای مردم اولویت کاری ما در کردستان است؛ ما در کنار مردم و همپای مردم، با برقراری ارتباط نزدیک با لایه‌های مختلف جامعه تلاش می‌کنیم امنیت پایدار در این استان همچون گذشته تداوم داشته باشد.

وی افزود: در ابعاد خدمات‌رسانی به مردم همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و با مشارکت مستقیم مردم، امنیت موجود را حفظ خواهیم کرد. 

سردار حسینی تصریح کرد: با انگیزه، روحیه جهادی، فکر انقلابی و تفکر بسیجی به صورت شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد تا به نیازمندی‌های مردم در حوزه‌های مختلف در چارچوب وظایف خود پاسخ دهیم و هر آنچه در توان داشته باشیم به کار می‌گیریم تا پیشرفت، توسعه و سرمایه‌گذاری در کردستان به نقطه مطلوب برسد. 

وی گفت: با انگیزه و قدرت با دشمنان نظام مبارزه خواهیم کرد و آنها را به شکست و تسلیم وادار خواهیم کرد. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: از پیشکسوتان حوزه ایثار و شهادت انتظار دارم در مسیر آبادانی، توسعه، مبارزه با فرهنگ غلط غربی و عملیات روانی دشمن، همچون گذشته تلاش کنند.   

وی خاطر نشان کرد: تقویت انسجام و وحدت عمومی، فراهم کردن زمینه حضور اقشار مختلف جامعه  در برنامه‌های گوناگون، کارآفرینی و تولید نیازهای جامعه، تکیه بر اقتصاد مقاومتی، جهاد علمی و آگاهی سیاسی، نقشه‌های کور دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد و زمینه توسعه همه‌جانبه را فراهم خواهد کرد. 

سردار حسینی با بیان اینکه تکیه بر بیگانگان، غرب وحشی، آمریکای جنایتکار، خون‌ریز و قانون‌شکن جز عقب‌ماندگی  دستاوردی برای کشور به ارمغان نخواهد آورد، گفت: پیروی از رهبری، شناخت جریان‌های وابسته و خنثی کردن توطئه‌های دشمن وظیفه آحاد مردم انقلابی است، همان چیزی که در فتنه 88 رقم خورد. 

وی با اشاره به خدمات 40 ساله نظام به مردم کردستان، افزود: اگرچه شاهد خدماتی بزرگ در این استان هستیم اما آنچه انجام گرفته کافی نیست و ما هنوز به اهداف خود نرسیده‌ایم و در ابتدای راه قرار داریم. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: کوشش می‌کنیم همه شرایط لازم برای رفاه، امنیت، پیشرفت و توسعه کردستان را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار