جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب بعد ازگذشت دو سال از زلزله بیست و یکم آبان ماه سال۹۶ گفت:خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد از خساراتی که در جریان زلزله به شهرستان اسلام آباد غرب وارد شد جبران شده است.
کد خبر: ۷۹۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 14 November 2019

جهانبخش حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در جریان وقوع زلزله بیست و یکم آبان ماه سال ۹۶ نزدیک به ۱۴ هزار واحد مسکونی اعم از شهری و روستایی در حوزه شهرستان اسلام آباد غرب آسیب دیدند که از این تعداد بیش از ۳ هزار واحد احداثی و غریب ۱۱ هزار هم تعمیری بودند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات بازسازی واحدهای تعمیری در سطح شهرستان به اتمام رسیده، واحدهای احداثی هم در مراحل پایانی است و به زودی به اتمام می‌رسد از این رو در بخش مسکن شهری و روستایی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب افزود: در جریان همین زلزله ۵۴۲ واحد دامی دچار آسیب و خسارت شدند که با همکاری دامداران، کشاورزان و با همت دولت از طریق پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض کار بازسازی این واحدها به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند از این رو می توان گفت بعد از گذشت دو سال از زلزله بیست و یکم آبان ماه سال ۹۶ بیش از ۹۵ درصد از خساراتی که به شهرستان اسلام آباد غرب وارد شدجبران شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار