رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های وزارت دفاع در منطقه غرب و جنوب غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 14 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام علی اصغر مومنیاظهار کرد:اختتامیه این مسابقات فردا(۲۴ آبان) و با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان،ایلام، لرستان و خوزستان در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار خواهد شد.


 مومنی افزود: این مسابقات در  رشته‌هایتحقیق ترتیل، حفظ، اذان و  مفاهیم  برگزار می‌شود و رشته اذان و قرائت(تحقیق) فقط ویژه فرزندان پسر می‌باشد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۸۵  شرکت کننده شامل 42 پسر  42 دختر و 101 همسر برگزار می شود.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: این مسابقات در رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۶ سال برای دختران و پسران و بزرگسالان برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سطح 10 سازمان بزرگ وزارت دفاع، گفت: ‏ شرکت کنندگان در دو مرحله مقدماتی و نیمه نهایی شرکت کرده و به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.


وی با بیان اینکه  در هر رشته از مسابقات سه شرکت کننده به عنوان نفرات برتر معرفی می شوند، گفت: از کلیه شرکت کنندگان در مرحله نهایی به عنوان خادم القران تقدیر شده و همگی لوح یادبود می گیرند.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات را  نشر و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در سطح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ایجاد زمینه و انگیزه مناسب جهت افزایش فعالیت های قرآنی و تداوم و استمرار برنامه های آن در سطح وزارت دفاعو ایجاد رقابت سالم و معنوی در میان مشتاقان قرآن کریم و تشویق افراد برتر عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات بتواند در قرآنی تر شدن فضای جامعه نقش اثرگذاری داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار