مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نصب ۲۵ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 15 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی، اظهار داشت: ۳۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور تا سال ۹۷ در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده و فعال میباشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر تعداد ۲۵ سامانه جدید در دست نصب است که تا پایان خرداد سال آینده راه اندازی خواهد شد.

مهندس کرمی گفت: در این سامانه با هدف کاهش سرعت در سطح محورهای مواصلاتی و با اندازه گیری سرعت لحظه ای، تخلف به صورت اتوماتیک به مالک وسیله نقلیه با ارسال پیامک اطلاع رسانی می شود.

وی تصریح کرد: همچنین در جهت کاهش سرعت بین ۲ دوربین نصب شده در محورهای مواصلاتی با اندازه گیری سرعت متوسط خودروها تخلف بیشتر از سرعت میانگین نیز ثبت می شود.

کرمی بیان کرد: پنج سامانه هوشمند توزین در حال حرکت WIM نیز در سطح جاده های استان نصب شده است، که در جهت ثبت تخلفات اضافه تناژ و عدم اخذ بارنامه در محورهای اسلام آبادغرب- کرمانشاه، صحنه-کنگاور، بیستون-کرمانشاه، کامیاران-کرمانشاه، اسلام آبادغرب-پل دختر نصب شده اند.​

 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار