مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات بعد از گران شدن بنزین خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 16 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، با اشاره به افزایش قیمت بنزین و احتمال سوءاستفاده برخی از این شرایط برای افزایش قیمت کالاها و خدمات، گفت: اجازه هیچگونه افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت برای کالاها، حمل و نقل و... صرفا باید دارای مصوبه قانونی از کمیسیون نرخ‌گذاری باشد و افزایش قیمت خارج از این چارچوب تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار و همچنین ارائه خدمات به مردم یاد کرد و عنوان کرد: گشت‌های تعزیرات فعال هستند و با همکاری دستگاه‌های مختلف نظارت را تشدید خواهیم کرد.

جودکی حوزه حمل و نقل درون و برون شهری، هزینه جابجایی بار، قیمت انواع کالاها و ... را از جمله مواردی اعلام کرد که به صورت مستمر مورد نظارت قرار می‌گیرد.

وی از مردم خواست هرگونه تخلف در زمینه افزایش قیمت‌ها را از طریق تلفن 135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون مشکل خاصی نداریم و آرامش در بازار حاکم است، تاکید کرد: نباید به هیچ عنوان به ایجاد التهاب در بازار دامن زد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار