معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار در این استان گفت: اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهیم.
کد خبر: ۷۹۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 18 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، هدایت حاتمی در ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به موضوع قطعی اینترنت امکان واریز وجه برای دریافت سهمیه آرد خبازی ها وجود ندارد لذا بدون واریز وجه در سامانه آرد به خبازیها تحویل داده می شود.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: طی این روزها صنف نانوایان باید نظارت کامل بر خبازی ها داشته باشند و اگر موردی از تعطیلی خبازی ها مشاهده کردند گزارش دهند که با آنها برخورد جدی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ گونه کمبود میلگردی در بازار نداریم، خاطر نشان کرد: البته از صبح امروز پیامهایی در خصوص عدم فروش میلگرد داشتیم که پس از جلسه باید علت این کار را جویا شویم.

حاتمی با تاکید بر آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما، افزود: ترتیبی اتخاذ شده که ۴۰۰ لیتر نفت سفید در اختیار نقاط روستایی، سردسیر و صعب العبور قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اغتشاشات اخیر بدنبال افزایش قیمت سوخت، بیان داشت: امنیت حیاتی ترین موضوع یک جامعه است که رفاه و توسعه بر پایه آن استوار است.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه ادامه داد: از آنجا که دولت قصد دارد یارانه ۸ دهک از جامعه را افزایش دهد قطعا قدرت خرید بخشی از جامعه بیشتر می شود و افراد آسیب پذیر می توانند از یارانه افزایش قیمت سوخت نیز بهره مند شوند.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه صبح امروز گفت: همانگونه که رهبر فرمودند افرادی که دست به تخریب می زنند و امنیت را بر هم می زنند اشرار هستند و کار آنها قابل گذشت نیست و با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: قرار نیست امنیت کشور را به دست یک عده لاابالی برهم بزنیم و لذا به شدت با چنین افرادی به شدت برخورد می کنیم.

حاتمی بیان داشت: همانطور که رهبر فرمود با این افزایش قیمت بنزین نباید شاهد گرانی قیمت در سایر کالاها باشیم چرا که بنزین در تولید کالا و خدمات نقش زیادی ندارد به همین جهت با بازرسی های بعمل آمده با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تا کنون چند بار شاهد افزایش قیمت بنزین بودیم، بیان داشت: این بار نیز با توجه به اینکه سال گذشته شوک افزایش قیمت را داشتیم دیگر اجازه نمی دهیم امسال نیز با افزایش قیمت ها مواجه شویم.

این مسئول عنوان کرد: بر این اساس گشت ویژه نظارت بر بازار را فعال کردیم و همچنین یک شعبه ویژه برخورد با متخلفین در ستاد تعزیرات ایجاد کردیم که طی ۷۲ ساعت حکم نهایی افراد خاطی صادر خواهد شد.

حاتمی اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه ها باید تعامل داشته باشند و هیچ صنفی نباید افزایش قیمت را داشته باشد و اداره کار نیز باید توجه داشته باشد تا حقوق کارگران کارخانجاتی را که فعال هستندبه موقع پرداخت کند.

وی در پایان تاکید کرد: کشور ما که به جزیره امن منطقه شهرت دارد نباید اجازه دهیم با اغتشاش یک عده افراد شرور این امنیت زیر سوال برود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار