فریدون یاسمی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی استان کرمانشاه در مورد تامین سوخت در فصل سرما گفت:مخازن انبار در مرکز کرمانشاه مملو از فرآورده های نفت سفید است و خوشبختانه کمبودی نداریم .
کد خبر: ۷۹۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 18 November 2019

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد :در طول سال شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی برای یک خانوار حدود ۲۵۰۰ سهمیه نفت سفید اختصاص میدهد.

 


وی خاطر نشان کرد:با توجه به نزدیک شدن فصل سرما در ارتباط با ۸۰ هزار مشترک نفت سفید به نسبت سال گذشته ۲۳ درصد افزایش ذخیره سازی سوخت زمستانی را به خانوار ها را تحویل دادیم .

 مدیر عامل شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی استان کرمانشاه افزود:مشکل خاصی در فصل سرما نداریم و در بخش بنزین و نفت گاز هم به صورت مداوم تامین می کنیم چه در ارتباط با مصرف کنندگان عمده از جمله واحدهای تولیدی ،صنعتی، گلخانه ای ،واحدهای مرغداری ،بخش ادوات کشاورزی و همه کسانی که از سوخت استفاده می کنند از جمله بنزین و نفت سفید گازمایع را شامل میشود.

یاسمی تصریح کرد:در مورد کالابرگ عشایر یک خانوار می تواند فقط در یکی از موارد عشایر شهری یا روستایی ثبت نام کند و سهمیه مختص خود را دریافت کند و  ثبت نام در دو جای متفاوت نظیر عشایری و شهری همزمان برای دریافت سهمیه غیرممکن می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار