فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: افرادی که به دنبال خرابکاری و ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند با برخورد قاطعانه پلیس و خود مردم مواجه شده و راه به جایی نبردند.
کد خبر: ۷۹۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 18 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید "ایرج جواهری" از ماموران پلیس که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسید، اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و نظم عمومی جامعه بعد از پیروزی انقلاب کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

وی ادامه داد: هر ماموریتی که توسط پلیس انجام می شود برای کارکنان و ماموران آن خالی از خطر نیست، اما با این وجود شاهد هستیم همکاران ما با همه وجود و بدون کوچکترین ترسی ماموریت خود را به انجام می رسانند.

جاویدان تصریح کرد: همین رشادت ها و جانفشانی های ماموران پلیس بوده که امروز شاهد وجود امنیتی بسیار مطلوب در سطح جامعه هستیم، امنیتی که هرچند وقت یکبار توسط عده ای فریب خورده و یا عناصر داخلی دشمنان انقلاب مورد تهدید قرار می گیرد، ولی به فضل الهی و با حضور به موقع پلیس و سایر نهادهای امنیتی راه به جایی نمی‌برند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: عده‌ای اغتشاشگر به بهانه مطالبه عمومی مردم در یکی دو روز گذشته دست به اقداماتی زدند که با پاسخ قاطعانه نیروهای نظامی و انتظامی روبرو و به سرعت از مواضع خود که تخریب و ناامنی بود، عقب نشینی کردند.

وی گفت: حساب مردم از اغتشاشگران جداست، مطالبات عامه مردم توسط مسئولان شنیده شده و قطعا برای تحقق آنها چاره اندیشی می شود، اما افرادی که به دنبال خرابکاری و ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند با برخورد قاطعانه پلیس و خود مردم مواجه شده و راه به جایی نبردند.

وی بر مقابله جدی با هرگونه ناامنی توسط پلیس تاکید کرد و گفت: وظیفه ما حفظ امنیت جامعه و برخورد با اخلالگران است و برای انجام این وظیفه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

جاویدان در ادامه با بیان اینکه شهادت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: شهید جواهری جزو مقربان درگاه الهی بود که خداوند متعال رخت زیبای شهادت را بر تن ایشان پوشاند و مزد سالهای خدمت صادقانه خود را در ناجا گرفت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه کارکنان نیروی انتظامی با قدرت راه پرافتخار همکار شهید خود سرگرد جواهری را ادامه خواهند داد، گفت: شهادت آرزوی تک تک کارکنان خانواده بزرگ پلیس است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار