رئیس کمیته امداد گهواره گفت: بیش ۱ میلیارد و ۹۸۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه مسکن از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه به مددجویان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۹۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان،قدمی رئیس کمیته امداد گهواره   گفت: بیش ۱ میلیارد و ۹۸۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه مسکن از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه به مددجویان پرداخت شده است.

 

قدمی  گفت : تا پایان مهر ماه سالجاری تعداد ۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مسکن در راستای مساعدت و جبران بخشی از هزینه های عمرانی شامل : ۱۱ واحد تعمیرات عادی،۹ واحد تعمیرات مناطق محروم و ۷ واحد بهسازی مناطق محروم به مددجویان این اداره به ارزش  حدود 2 میلیارد ریال پرداخت گردید.

او  افزود : با توجه به اینکه در سرفصل تسهیلات قرض الحسنه مسکن سال گذشته در مقایسه با سالجاری که تعداد ۲۷ فقره به ارزش ۱/۹۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پرداخت شده است از رشدی  چشمگیری برخوردار شده است.

قدمی بیان کرد: علاوه بر تسهیلات نوسازی و بازسازی مسکن مددجویان  برای کمک به این خانواده های بی بضاعت  که توانایی تهیه مسکن ندارند نیز کمک هزینه اجاره بها نیز پرداخت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار