ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هیچ صفی مقابله جایگاه‌های CNG استان نداریم.
کد خبر: ۷۹۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی ، با اشاره به طرح اصلاح قیمت بنزین و احتمال افزایش مصرفCNG در استان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر هیچ ازدحام و یا صفی در جایگاه‌های CNG کرمانشاه نداشتیم و روند تامین گاز برای خودروها طبیعی است.

وی ادامه داد: البته هم اکنون زمان کوتاهی از آغاز این طرح گذشته و ممکن است طی روزهای آینده اقبال برای استفاده از گاز CNG بیشتر شود، اما برای آن زمان نیز مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز هم اشاره کرد و افزود: با این وجود هیچ محدودیتی برای گازرسانی به جایگاه‌های CNG اعمال نشده است.

شهبازی از وجود 74 جایگاه CNG در استان کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: کرمانشاه یکی از استان‌های پیشتاز کشور از نظر تعداد جایگاه‌ها نسبت به جمعیت است و از همین رو با ازدحام و شلوغی مواجه نشدیم.

وی از آمادگی این شرکت برای تامین گاز جایگاه‌های سوخت جدید هم خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر متقاضی احداث جایگاه CNG وجود داشته باشد و مجوزهای لازم در این زمینه را از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دریافت کرده باشد، مشکلی برای تامین گاز آنها نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از مزایای جایگزینی CNG به جای بنزین هم یاد کرد و گفت: گاز هم هزینه کمتری برای دولت و مردم دارد و هم یک سوخت پاک و با آلودگی بسیار کم محسوب می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار