علی محمدی فر در گفتگو با تابناک:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرپل ذهاب گفت:با اعطای تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی به زلزله زدگان روند بازسازی واحد‌های مسکونی تخریب شده در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ شتاب گرفت.
کد خبر: ۷۹۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 20 November 2019

علی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:روند مناسب بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در اثر زلزله آبان ماه 96 سبب شد نرخ تراکم از 1/2به 3/8برسد .

وی خاطر نشان کرد:جهت تکمیل واحدهای احداثی تخریب شده در زلزله دولت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسهیلات 12میلیون تومانی در نظر گرفته و بانک های عامل موظف هستند نسبت به پرداخت به موقع این تسهیلات به زلزله زدگانی که توسط بنیاد مسکن و دولت معرفی می شوند اقدام کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرپل ذهاب افزود: با کمک دولت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زلزله زدگانی که در کانکس مستقر شده  و پیش از این نیز مستاجر بوده توانستند پس از دریافت وام بلاعوض نسبت به اجاره واحد مسکونی اقدام نمایند.

محمدی فر در پایان تصریح کرد:مالکین واحد های شخصی نیز که در کانکس ها اقامت داشتند پس از تکمیل واحدهای خود فرآیند انتقال کانکس ها به داخل واحد مسکونی را انجام دادند که بابرداشتن کانکس ها چهره شهر زیباتر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار