کد خبر: ۷۹۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 23 November 2019

خبرگزاری تابناک کرمانشاه /ورای مواضع سیاسی باید متذکر شد که تیزی این قلم همواره مخالفین نظام و انقلاب را مورد هدف قرار می‌دهد، زیرا این انقلاب به ظهور امام عصر (عج) متصل می‌شود و خظ قرمز این مردم انقلابی نظام جمهوری اسلامی، شهدا و، ولی فقیه است. پس منافقین، سلطنت طلبان و براندازان بیهوده وقت خود را هدر ندهند و در پی هزینه سازی برای این نظام نباشند، چون حافظ این انقلاب خداوند است و کسی را توان مبارزه با خدا نیست.


در نطفه خفه شدن دسیسه‌ها و توطئه‌های عوامل دست نشانده استکبار باز هم ثابت کرد این ملت شهید پرور آرمان‌های خود را فدای وعده‌های پوچ نمی‌کند و فریب نامه صلح شمریان را نمی‌خورد.

پیوند ایمانی و قلبی مردم با مهدی موعود (عج) و، ولی فقیه موجب حضور خودجوش آن‌ها مقابل اغتشاشگران شده است تا حماسه فراموش نشدنی نهم دی ماه سال ۸۸ این بار در سوم آذر ماه ۹۸ تکرار شود.  

یکشنبه علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، به خانواده شهید سرگرد ایرج جواهری اعلام میکنیم راه این شهید والا مقام  را ادامه داده و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن می‌رسانیم.

در این روز تفاله‌های باقی ماندهعوامل استکبار کوله بار زندگانی خود را بسته و مهیای مرگ به دست امام زمان (عج) در زمان ظهور می‌شوند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار