رئیس سازمان صمت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال در دستور کار قرار دارد، گفت: ۶۱ واحد تولیدی گرمسار تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 23 November 2019

۶۱ واحد تولیدی گرمسار تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند

به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی صبح شنبه در یک‌صد و نود و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۲۸۷ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند، اظهار داشت: سهم گرمسار از تعداد طرح‌هایی که تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند ۶۱ پروژه است.

وی بابیان اینکه درمجموع این طرح‌ها ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت می‌کنند، افزود: چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به طرح‌های حوزه گرمسار است که پیگیری مشکلات موجود برای تسریع در پرداخت این تسهیلات از اولویت‌های بعدی این کارگروه است.

پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۵۷ واحد تولیدی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷ واحد تولیدی دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۳ واحد و با رقم ۲۴۱ میلیارد ریال در حوزه گرمسار است.

اسودی بابیان اینکه در گرمسار ۷۲۴ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری هستند، اضافه کرد: این واحدها ۴۰ درصد از مجموع کل واحدهای تولیدی استان سمنان را شامل می‌شوند که با سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریال در حال فعالیت هستند.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنعتی در گرمسار زمینه اشتغال ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: این آمار ۳۳ درصد از سهم اشتغال بخش صنعت کل استان سمنان را شامل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: یک هزار و ۳۵۶ واحد در گرمسار دارای جواز تأسیس صنعتی است که این آمار ۳۹ درصد از سهم کل استان بوده و پیش‌بینی می‌شود با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار میلیارد ریال زمینه اشتغال ۳۴ هزار نفر پس از بهره‌برداری کامل از آن‌ها فراهم شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار