قائم مقام کمیته امداد استان قزوین:
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین : کمیته امداد یک مرکز ارائه خدمات موقت به افراد نیازمند است از این رو مددجویانی که به دنبال توانمندی و اشتغال زایی باشند، از بالاترین خدمات این نهاد بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۷۹۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 24 November 2019

حمایت از اشتغال زایی مددجویان افزایش می یابد

به گزارش تابناک قزوین،امیر محبیقائم مقام کمیته امداد استان قزوین،در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش گلیم بافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در روستای جوهرین از توابع بخش دشتابی بیان کرد: عزت انسان ها بر زندگی مبتنی بر توان و کار خویش است از این رو تلاش می کنیم تا به هر طریقی این زندگی عزتمندانه را برای مددجویان رقم بزنیم.

وی ادامه ادامه داد: بی نیازی مددجو به دیگران برای او عزت آفرین است، از این رو اشتغال زایی برای مددجویان یک اصل است تا بتوانند زندگی عزتمندانه ای داشته باشند.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: کمیته امداد یک مرکز ارائه خدمات موقت به افراد نیازمند است از این رو مددجویانی که به دنبال توانمندی و اشتغال زایی باشند، از بالاترین خدمات این نهاد بهره مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: یکی از گام های اولیه اشتغال زایی در کمیته امداد امام (ره) ایجاد اعتماد به نفس و امید در میان مددجویان است.

محبی اعلام کرد: هر رویکردی به جز اشتغال زایی نمی تواند فقرزدایی و محرومیت زدایی پایداری را رقم بزند از این رو لازم است در این زمینه دستگاه ها و افراد دیگر نیز این نهاد را یاری کنند تا بتوانیم بستر ارتقای اشتغال زایی را رقم بزنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین افزود: بسته تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان نیز برای ایجاد بستر اشتغال زایی مددجویان است از این رو کارفرمایان با بکارگیری مددجویان در واحدهای تولیدی و خدماتی، تا دو سال از پرداخت حق بیمه مددجوی جذب شده معاف خواهند بود و این هزینه توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: مراکز کاریابی نیز در صورت معرفی شغل مناسب برای مددجویان از دریافت بیسته تشویقی در قالب وجه نقد بهره مند خواهند شد.

محبی خاطرنشان کرد: حمایت های مرتبط با اشتغال زایی در کمیته امداد به طور گسترده و در اقصی نقاط استان وجود دارد از این رو عموم کارآفرینان و کارفرمایان می توانند برای بهره مندی از این بسته تشویقی به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار