رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: واحدهای مسکونی تعمیراتی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی تا ۲۲ بهمن و واحدهای احداثی استان نیز تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید.
کد خبر: ۷۹۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 24 November 2019

به گزارش تابناک  تبریز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی، علیرضا تابش با تشریح آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تمامی واحدهای مسکونی زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی ۱۰ میلیون تومان بلاعوض به‌عنوان کمک به اجاره‌بها تا تکمیل واحدها پرداخت می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای مالکانی که خانه‌های آنها در اثر زلزله آسیب جدی دیده است، اتاقکی برای اسکان دائم در حال ساخت است که بیشتر آنها در حال اتمام و ارائه به مالکان واحدهای آسیب‌دیده از زلزله است، افزود: تلاش خوبی در این خصوص از سوی تمامی دستگاه‌ها انجام شده و با وجود مشکلاتی که وجود دارد مردم ناراضی نیستند و تلاش می‌شود تا مسائل در زمان خود حل و فصل شوند.

تابش ادامه داد: افرادی از سوی بنیاد مسکن در تمام روستاهای زلزله‌زده مستقر شده‌اند و تامین اعتبار برای بازسازی انجام شده است.

به گفته وی، تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان تصویب و برای ارائه به متقاضیان در اختیار بنیاد قرار گرفته است. در عین حال ۱۰۰ میلیارد تومان نیز بلاعوض مصوب شده که ۵۰ درصد آن تامین اعتبار شده است.

تابش تصریح کرد: واحدهای مسکونی تعمیراتی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی تا ۲۲ بهمن و واحدهای احداثی استان نیز تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :