کد خبر: ۷۹۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ 24 November 2019
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج: بیش از یک هزار تاکسی در یاسوج چشم انتظار بسته حمایتی دولت است.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویراحمد به نقل از صدا و سیما، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: با افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌ای شدن آن، هم اینک بیش از یکهزار دستگاه تاکسی موقت، بی سیمی و آژانس در این شهر چشم انتظار بسته حمایتی دولت هستند.
ضرغام خلقی پور افزود: تاکسی‌های درون و برون شهری این شهر به واسطه افزایش سهمیه بنزین و برابر قانون مربوط به اصلاح قیمت بنزین، نرخ کرایه را افزایش نداده اند.
وی افزود: قرار است با تامین بسته حمایتی دولت برای سایر مسافربرهای موقت، آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌ها نرخ کرایه آن‌ها نیز ثابت بماند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج اضافه کرد: هم اینک علاوه بر یکهزار و ۳۳ دستگاه تاکسی ویژه شهری، ۴۴ دستگاه اتوبوس و ۸۱ دستگاه مینی بوس کار جابه جایی مسافران در این شهر را انجام می‌دهند و هیچ گونه ضرورتی برای افزایش نرخ کرایه دیده نمی‌شود.
خلقی پور توقیف و هدایت خودرو به پارکینگ را کمترین جریمه برای متخلفان عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف، موارد را به این سازمان گزارش دهند.
سهمیه خودروهایی از قبیل تاکسی بیسیم‌ها، آژانس و تاکسی اینترنتی که تحت مدیریت سازمان شهرداری هستند به عنوان یک دغدغه مهم از سوی استانداری استان به ستاد مرکزی اعلام شده تا برای این خودروها سهمیه در نظر بگیرند و با نظارت شهرداری و دولت خدمات به مردم ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار