احمد صفری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی به دلیل تحریم‌ها باعث تکمیل نشدن واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده است.
کد خبر: ۷۹۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 25 November 2019

احمد صفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بحران زلزله با کمک مردم، سپاه، ارتش، هلال احمر، تیم مدیریت بحران استان به سرپرستی استاندار کرمانشاه و مجمع نمایندگان به فرصتی برای دوباره ساختن کرمانشاه تبدیل شد.

 وی با بیان تاکید مقام معظم رهبری بر تبدیل بحران زلزله به فرصت در کرمانشاه افزود: دستگاه های اجرایی به طور کامل پای کار بودند برای مثال ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از زلزله آب شرب سالم مناطق زلزله زده تامین شد. همچنین حدود یک سال و نیم برق این مناطق رایگان بود که هزینه سنگینی برای دولت در بر داشت.

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تمامی مدیران بدون هیچ چشم داشتی به طور مستقیم حتی در جمع آوری کمک های مالی پای کار بودند و خوشبختانه انسجام مردم در سراسر کشور از دشواری حادثه کاست.

 صفری با اشاره به تحریم های اقتصادی آمریکا تصریح کرد: هم اکنون کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد و مردم باید در کنار نظام باشند تا این شرایط بگذرد. در واقع دلیل اصلی تکمیل نشدن بازسازی مناطق زلزله زدن افزایش قیمت مصالح ساختمانی به خاطر زلزله می باشد که مقصر آن آمریکا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار