رشت - ایرنا - فوتبال گیلان هفته ای تلخ را سپری کرد که طی آن سپیدرود چهارمین شکست متوالی خود را متحمل و نتایج خوب داماش نیز با شکست قطع شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 25 November 2019
 
هفته ای تلخ برای فوتبال گیلان ، چهارمین شکست متوالی سپیدرود، قطع نتایج مطلوب داماش

رشت - ایرنا - فوتبال گیلان هفته ای تلخ را سپری کرد که طی آن سپیدرود چهارمین شکست متوالی خود را متحمل و نتایج خوب داماش نیز با شکست قطع شد.

هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر شنبه با انجام دو دیدار آغاز که در هر دو بازی نمایندگان گیلان به میدان رفتند که در نهایت هر دو تیم داماش و سپیدرود رشت متحمل شکست شدند.

 تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم مس کرمان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب حریفش شد و تیم داماش نیز در تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم نیروی زمینی شد.

تیم سپیدرود در چارچوب این رقابت ها در یک بازی خانگی رو در روی تیم مس کرمان قرار گرفت که این تیم در نهایت در این بازی خانگی نیز با نتیجه سه بر یک مغلوب حریفش شد تا چهارمین شکست متوالی خود را در فصل جاری تجربه کند.

این شکست در حالی رقم خورد که تیم سپیدرود هفته گذشته دست به تغییر در کادر فنی خود زد و علی نظرمحمدی از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد و نادر دست نشان دوباره به تیم سپیدرود رشت پیوست اما این مربی نیز در اولین گام خود با شکست مواجه شد.

در جریان این مسابقه سپیدرودی ها که از حمایت هواداران خود سود می بردند با کادر فنی جدید نیز نتوانستند از شکست رهایی یابند تا وضعیت این تیم با چهارمین شکست متوالی در جدول رده بندی نامناسب تر شود.

در این دیدار و در نیمه اول، تیم مس کرمان برتر از میزبان خود ظاهر و سرانجام دو بار به گل دست یافت که ابتدا میثم تهیدست مدافع پیش تاخته این تیم و بازیکن فصل گذشته سپیدرود ، با یک ضربه سر در دقیقه ۱۲ اولین گل تیم مس را به ثمر رساند.

پس از این گل، تیم سپیدرود می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما بازیکنان این تیم در زدن ضربه نهایی دقت لازم را نداشتند و در نقطه مقابل، شروین بزرگ بازیکن پیشین تیم داماش و بازیکن فعلی تیم مس کرمان در دقیقه ۲۶ دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا تیم مس با اندوخته ای مناسب این نیمه را به اتمام برساند.

اما در نیمه دوم تیم سپیدرود برتر از حریف خود ظاهر و حملات متعددی را پایه ریزی کرد تا اینکه جواد آقایی پور بازیکن سپیدرود در دقیقه ۶۷ موفق شد تنها گل تیمش را به ثمر برساند تا سپیدرودی ها امیدوارانه تر این بازی را ادامه دهند.

پس از این گل، تیم سپیدرود چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد و می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد و در نقطه مقابلف تیم مس کرمان در اولین فرصت خود در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ موفق شد توسط مهرداد قنبری به گل سوم نیز دست یابد تا در نهایت برنده این بازی خارج از خانه شود.

با توجه به اینکه دست نشان برای اولین بار در فصل جاری به عنوان سرمربی، تیم سپیدرود را هدایت می کرد و از طرف دیگر چند بازیکن این تیم نیز به دلیل محرومیت و مصدومیت حضور نداشتند،  نمی توان انتظار بیشتری از این تیم داشت و باید به کادر فنی فرصت بیشتری داد تا این تیم هماهنگ تر شود.

به هرحال سپیدرود در اولین بازی خود با کادر فنی جدبد نیز نتوانست طعم شیرین پیروزی را بچشد و این تیم باید منتظر بماند تا در هفته های دیگر با تلاش و کوشش بیشتر و همچنین با هماهنگی بیشتر و رفع مشکلات و به حداقل رسیدن اشتباهات فردی، نتایج قابل قبولی را در لیگ کسب کند.

این در حالی است که به طور حتم هواداران سپیدرود انتظار داشتند تا نادر دست نشان در اولین حضورش به عنوان سرمربی، در این بازی خانگی برابر تیم مس کرمان به برتری برسد اما غیبت چند بازیکن و همچنین اشتباهات فردی زیاد بازیکنان این تیم مانع از این امر شد تا سپیدرود یک شکست خانگی دیگر را تجربه کند.

اما تیم داماش دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول که همانند سپیدرود دیدار خود را در هفته چهاردهم این رقابت ها برگزار کرد، در یک بازی خارج از خانه در تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم نیروی زمینی شد.

داماشی ها که در چند هفته گذشته نتایج خوبی را کسب و در بازی قبلی خود نیز موفق به شکست تیم سپیدرود در دربی رشت شده بودند، در این  دیدار مغلوب حریف خود شدند تا روند رو به رشد و نتایج خوب این تیم با این شکست قطع شود.

البته در این دیدار نیز تیم داماش برابر حریفش خوب ظاهر شد و بازی را نیز هجومی آغاز کرد اما در دقیقه ۳۴، تیم نیروی زمینی توانست در یک فرصت دروازه این تیم را باز کند تا نیمه اول را به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم نیز تیم داماش بارها فرصت گلزنی بدست َآورد اما موقعیت های این تیم به هدر رفت تا در نهایت داماش در این بازی خارج از خانه متحمل شکست شود تا پس از هفته ها ، طعم تلخ شکست را بچشد.

البته در این دیدار تیم داماش میثم میرپسندیده و سعید طالبی را به دلیل محرومیت ، آرمین منفرد دوست، مهدی نظر محمد پناه و عباس کندل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و با پنج غایب مقابل تیم نیروی زمینی قرار گرفت.

به هرحال هر دو تیم داماش و سپیدرود رشت در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول مغلوب رقبای خود شدند و بازی تیم ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول نیز همانند چهار بازی دیگر لغو و به زمان دیگری  موکول شد.

تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش با کسب ۲۱ امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند و تیم ملوان بندرانزلی نیز با یک بازی کمتر و هشت امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار