معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی:
 تمامی مطالبات سال گذشته مراکز درمانی طرف قرار داد با کمیته امداد استان مرکزی به طور کامل پرداخت و تسویه شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 25 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی محمدرضا شایسته جو ، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه خدمات درمانی تشخیصی از سوی پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد به مددجویان ارائه می شود، گفت: تمامی مطالبات سال گذشته مراکز درمانی طرف قرار داد با کمیته امداد به طور کامل پرداخت و تسویه شد.

وی افزود: مجموع پرداختی به این مراکز بابت اسناد درمانی سال گذشته بیش از پنج میلیاردو 810 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اهمیت تغذیه در پیشگیری و بهبود بسیاری از بیماری‌ها، گفت:درسال جاری کنون ۴۰۰ بیمار نیازمند از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۱۳۶ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی همچنین حمایت کمیته امداد از کودکان مبتلاءبه سوءتغذیه را از دیگر خدمات حمایتی برشمرد و افزود: در حال حاضر ۱۸۵۷ کودک زیر ۵ سال مبتلابه سوءتغذیه در استان داریم که به تأیید مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کمیته امداد ماهیانه به آنها سبد غذایی اهداء می کند.

شایسته جو در پایان با بیان اینکه بیماران خاص و صعب العلاج به علت هزینه‌های بالا نیازمند کمک خیران هستند ، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می توانند از طریق شماره گیری کد #۰۸۶*۸۸۷۷*و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان به بیماران نیازمند کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار