شهردار تهران با اشاره به این سخن امام راحل که بسیج لشگر مخلص خداست، گفت: خصلت این نهاد این است که همه چیز را برای مردم می‌خواهد.
کد خبر: ۸۰۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 25 November 2019

به گزارش تابناک تهران، پیروز حناچی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری تهران در سالن هفتم تیر با تبریک هفته بسیج گفت: افرادی که قدری سن بیشتری از من دارند می دانند در زمان جنگ شیرازه های اداری کشور دچار خدشه شد و در همان ۴۵ روز اول جنگ خرمشهر را از دست دادیم و داغی بر دل مردم انداخت.

وی با اشاره به فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت: این تدبیر امام بود که شجره طیبه بسیج شکل بگیرد که ما به آن افتخار کنیم و باید آن را نقشه راه آینده قرار دهیم.

حناچی با اشاره به صحبت امام راحل مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: بسیج همه چیز را برای مردم می خواهد و ما باید با هدایت رهبری این راه ادامه بدهیم و این نقشه راه ما است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های بسیج این است که در دل تمام اقشار جامعه جا دارد زیرا از پزشک تا دانشجو و کشاورز عضو این نهاد هستند.

وی تصریح کرد: ما دوران سخت را گذراندیم و مسیر بسیج باید مسیر راه آینده ما باشد؛ در حالی که امام در غیبت است و آسیب های اطراف ما بیشتر شده باید به امام خود پناه ببریم و در این شرایط سخت از ایشان مدد بجوییم.

قرائت میثاق نامه بسیجیان شهرداری تهران

همچنین در این مراسم میثاق نامه بسیجیان شهرداری تهران توسط مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری قرائت شد.

در متن این میثاق نامه آمده است: ای خدای کریم تو را سپاس که ما را از ظلمت‌ها رهانیدی و به راه مستقیم هدایتمان فرمودی تا از میان تمام مکاتب مکتب شهیدان و شاهدانی را برگزینیم که پیروانش و گلدسته‌های رفیع آن از آن شهیدان و رشادت سر داده و نام خود را در دفتر تشکلی ثبت کنیم که همه مجاهدان از اولین تا آخرین آن را امضاء کرده‌اند.

اینک بسیجیان بصیر شهرداری تهران علی رغم همه سختی‌ها و تنگناهای معیشتی به تأثی از کلام رهبر معظم انقلاب به میدان بصیرت آمده‌ایم و آماده‌ایم تا با امام راحل و رهبر عزیزمان و شهیدان با جانمان پیمان ببندیم تا تمامی استعدادها و توانایی‌های خود را در راه گسترش قانون خدا در میهنمان به کار ببریم.

ای پروردگار مهربان اینک که نعمت بی بدیل عضویت در لشکر مخلص خود را نصیبمان فرموده‌ای به شکرانه حضور در اردوگاه منتظران مهدی (عج) بر محمد و آل محمد درود می‌فرستیم و با تو ای خدای حکیم و بصیر عهد می‌بندیم.

پیوسته در آمادگی برای جهاد بکوشیم و هرگز با طاغوت‌ها و جهان خواران سازش نکنیم.

با آگاهی و بصیرت روز افزون پرده‌های تزویر را کنار زنیم و لحظه‌ای از مسیر ولایت جدا نشویم.

تمامی استعدادها و توانایی خود را در جهت استمرار راه نورانی امام خمینی (ره) و تحقق آرمان‌های یاران بسیجی شهید به کار ببریم.

این عهدیست که به فضل الهی در جان و زبان ما جاری شد و ماندن در این عهد جز با مدد الهی ممکن نخواهد بود. ما بسیجیان شهرداری تهران با لبیک به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای به مولایمان حسین (ع) عرضه می‌داریم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون همه ظرفیت و توان خود را به کار گرفته و با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی در راه خدمت به مردم عزیزمان گام برداریم.

پروردگارا به ما مدد فرما تا در این راه ثابت قدم بمانیم و ارزش‌های والای اسلام را در جامعه زنده نگه داریم و در حفظ ولایت مداری، امنیت، اخلاق و حقوق هموطنانمان کوشا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار