حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب استان ۲۷ آذرماه الی دوم دی‌ماه ۹۸ برگزار می‌شود، گفت: ۵۰۰ ناشر در این رویداد حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۰۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 25 November 2019

نتیجه تصویری برای نمایشگاه کتاب استان سمنان

ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب سمنان به میزبانی ارشاد اسلامی استان، ضمن بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب از بیست و هفتم آذرماه الی دوم دی‌ماه ۹۸ در سالن غدیر سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: ۵۰۰ ناشر استانی و ملی در این رویداد فرهنگی مهم در عرصه کتاب، حضور خواهند داشت.

وی بابیان اینکه نمایشگاه کتاب سمنان دارای برنامه‌های جانبی است، تأکید کرد: رونمایی کتاب، بحث و تبادل‌نظر، کارگاه، موسیقی و ارائه بن تخفیف و ... در زمره بخش‌های این رویداد فرهنگی خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان برای هفدهمین بار قرار است برگزار شود، افزود: استقبال کم‌نظیر مردم از ادوار این نمایشگاه سبب استقبال چشم‌گیر ناشران در بخش‌های مختلف شده است.

فضیلت بابیان اینکه کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه حداقل با ۳۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد، ابراز داشت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به کتاب و فرهنگ مطالعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: ریاست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان بر عهده استانداری و دبیری آن بر عهده ارشاد اسلامی است اما بسیاری از دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و انتظامی نیز عضو آن هستند که امیدواریم امسال نیز شاهد همراهی بسیار خوب این دستگاه‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی باشیم.

وی همچنین بابیان اینکه سمنان سومین استان باسواد کشور است و لذا باید میزبانی از نمایشگاه کتاب نیز درخور این عنوان باشد، گفت: جلب کمک و همراهی دستگاه‌های مختلف یکی از مطالبات ما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار