مدیر عامل پتروشیمی ایلام؛
مدیر عامل پتروشیمی ایلام گفت: واحد الفین با پیشرفت حدود ۹۸ درصدی و با تولید ۵۰۰ هزار تن محصول تا پایان سال جاری یا اوایل سال اینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۰۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 26 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛شاپور تقی‌پور در یادواره شهدای خانواده بزرگ پتروشیمی ایلام گفت: بسیج لشکر خداست و رزمندگان در میمک، شرهانی و دهلران و مهران با کمترین تجهیزات و امکانات دفاعی از مرزهای غربی بخوبی حراست و دفاع کردند.

وی با بیان اینکه به خودم می‌بالم که در این برهه‌ حساس و شرایط سخت اقتصادی در پتروشیمی ایلام حضور دارم، افزود: شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگترین پتروشیمی در غرب کشور با واحدهای پلی‌اتیلن ، الفین و گوگردزدایی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی استان و منطقه دارد.

تقی‌پور ادامه داد:در یک سال گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه، واحد هیدروژن و واحد گوگردزدایی راه‌اندازی و بهره‌برداری و کوره‌های واحد الفین نیز روشن شده است.

وی با بیان اینکه الفین با پیشرفت حدود ۹۸ درصدی و با تولید ۵۰۰ هزار تن محصول تا پایان سال جاری یا اوایل سال اینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: امروز رزم اصلی رزم اقتصادی در واحدهای تولیدی است و دست همه‌ی تولیدکنندگان پتروشیمی ایلام را به گرمی می‌فشارم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار