استاندار کرمانشاه تدوین یک برنامه ی مدون برای جوانان و برگزاری جلسات کاربردی در جهت خروجی های مثبت چون ایجاد اشتغال در این فضا را ضروری دانست.
کد خبر: ۸۰۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 26 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان کرمانشاه اظهار کرد:بسیج یادگار ماندگار و پایدار حضرت امام است و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که در آذر ماه سال 58 به فرمان حضرت امام یک مشارکت جمعی در پیشبرد جنگ و دفاع مقدس داشت. فرهنگ بسیجی دارای شاخصه های ویژه ایست که به مرور هر کجا کشور با مشکل رو به رو می شود، فرهنگ بسیجی با خدا محوری، خود باوری، ولایتمداری و اعتماد به نفس می تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

 وی افزود: باید سندی را برای جوانان تهیه کنیم که چه برنامه ای داریم. البته در برنامه ششم برنامه هایی وجود دارد که باید احصا شود. در این برنامه باید چالش های پیش روی جوانان را مد نظر قرار دهیم. یک جوان امروز با چالشی مثل اشتغال، ازدواج و مسکن مواجه است. این ها نیازمندساماندهی و برنامه ریزی ست.

 استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت توانایی استخدام تمام جوانان را ندارد یادآور شد: بایستی برنامه ها در بخش های مختلفی چون صنعت، گردشگری برای جوانان تهیه شود. و ما امکانات را در اختیار این جوانان قرار دهیم.

 

 

این مسئول با تاکید بر اینکه مصوباتی که امروز در فضای مجازی ست یک ظرفیت خوب برای اشتغال، پیشرفت و توسعه است که اگر از آن استفاده نکنیم تبدیل به تهدید می شود، عنوان کرد: فضای جوانان خیلی غبارآلود نیست، باید نگاه و دیدگاه مثبتی داشته باشیم، مسئولین تمام تلاش خود را در این راستا به کار می گیرند.

 بازوندبا اشاره به اینکه در جلسات باید گفتگوی کاربردی را جایگزین بحث های راهبردی کنیم، تصریح کرد: گفتگوی کاربردی به خروجی مشخص کمک می کند و منجر به ایجاد اشتغال برای جوانان می شود. که این ها نیاز به برنامه دارد. برای ایجاد اشتغال استان باید توسعه یابد همچنین نقش جوانان را پررنگ کنیم، با این مفهوم که جوانان در ساخت و ساز استان مشارکت کنند. جوانان ما امروز در کرمانشاه به یک خودباوری و اعتماد به نفس احتیاج دارند. کرمانشاه یکی از استان های بسیار ثروتمند در بخش های مختلف معدن و کشاورزی است.

 وی در پایان با تاکید بر اینکه همه باید در ایجاد اعتماد به نفس در جوانان و کمک به رسیدگی به مسائل شان کمک کنند، بیان داشت: مدیران باید این ابزار را فراهم کنند و اگر قرار است مشارکت صورت گیرد در کارگروه های تصمیم گیر ما افرادی را معرفی کنید که ایده ی خود را در بحث صادرات یا ستاد تسهیلات همچنین کشاورزی کمک گرفتیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار