حامد دارابی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت:دارندگان قبض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است نسبت به بروز رسانی اطلاعات خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۰۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 27 November 2019

حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:دارندگان قبض ودیعه گذاری حج تمتع باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود در نشانی reserve.haj.ir اقدام نمایند و پس از پایان فرآیند بروزرسانی کد رهگیری خود را از همین نشانی دریافت نمایند.

 وی خاطر نشان کرد:برنامه ریزی های لازم برای ارتباط با جامعه هدف و ارتباط دوطرفه با متقاضیان از اهداف ایجاد این سایت است.همچنین این بروزرسانی سبب تعیین تعداد نیروهای کارگزاری ها با توجه به تعداد متقاضیان در آینده خواهد شد.

 دارابی درباره انتقال فیش های حج تمتع نیز بیان داشت:برخی از افراد به دلایل مختلف خواستار انتقال فیش های ودیعه گذاری خود هستند ،به همین جهت سایت tasharof.haj.ir به جهت ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار طراحی شده است و آماده ارائه خدمات به ودیعه گذاران و متقاضیان می باشد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه  نصریح کرد:در این سایت ودیعه گذاران اطلاعات مربوط به فیش خود را در سایت مذکور ثبت می نمایند سپس به یکی از دفاتر خدمات زیارتی معرفی می شوند تا کارهای واگذاری اسناد ودیعه گذاری صورت گیرد و به همین صورت خریداران فیش ها نیز با مراجعه به سایت ذکر شده نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می نمایند و در نهایت توسط کارگزاری معرفی شده اقدام به خرید فیش می نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار