هدایت حاتمی در گفتگو با تابناک:
معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت:در راستای بررسی مشکلات و موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری‌ها و استفاده به موقع از فرصت‌های آن‌ها در استان جلسات ستاد سرمایه گذاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 27 November 2019

هدایت حاتمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد سرمایه گذاری، اظهار کرد: جلسات ستاد سرمایه‌گذاری به صورت مرتب و هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و برخی از پروژه‌هایی که هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد در این دستگاه ها مطرح می شود به هر حال یا رشته تخصصی جدید یا سرمایه گذارش دارای ویژگی‌های متمایز با سرمایه‌گذاران عادی است یا اشل سرمایه‌گذاری اش فرق می‌کند.

 وی افزود: در این جلسه سرمایه‌گذاری های استان را مرور کردیم که در حوزه مدیریت شهری مطرح بود، بحث پایش تصویری و یک سرمایه‌گذاری در حوزه تله کابین در شهرستان پاوه مورد توجه بود. هماهنگی های لازم از نظر اختصاص زمین به دو پروژه سرمایه گذاری خارجی و یک کارخانه کاشی با تکنولوژی روز صرف سرمایه گذاران چینی که سرمایه حدود ۱۰۰ میلیون دلار و ایجاد اشتغال بالای ۱۳۰۰ /۱۴۰۰ نفر اشتغال که یک سرمایه‌گذاری با اشکال مختلف به خصوص در بازارهای بین‌المللی است.

 معاون اقتصادی استاندار، خاطر نشان کرد: سرمایه گذار چینی دیگری نیز در اسلام آباد غرب است که محصولات مرتبط با فناوری و آلیاژ منگنز را در برنامه دارد، طبیعتاً هماهنگی دو سرمایه‌گذاری‌ها به ملاحضه بیشتری احتیاج داشت که در جلسات نظرات سرمایه‌گذاران تامین شد.

حاتمی تاکید کرد:تمام تلاش ما برای حفظ واحدهای موجود توسعه واحدهای موجود و در مرحله بعد جذب سرمایه گذاری در سطوح خرد و کارگاهی است که در عین سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، استان کرمانشاه در زمینه مختلف دارای پتانسیل های مناسب است.

وی در پایان گفت:در جلسه سرمایه‌گذاری زمینه انرژی های تجدید پذیر مطرح شد که به هر حال ما در این زمینه تا حدودی عقب هستیم، و باید تلاش کنیم، استان کرمانشاه از جهت سرمایه گذاری جذاب است و امیدواریم روز به روز سرمایه‌گذاران خارجی با رویکردی صادراتی و با حضور در بازارهای بین‌المللی کرمانشاه ورود کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار