علی محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت:با قاطعیت پیگیر جذب سرمایه گذاری ها در استان هستیم زیرا بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی استان در این مسیر مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 27 November 2019

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در جلسات ستاد سرمایه گذاری استان که بصورت مدام در حال برگزاری است موضوعاتی از قبیل جذب سرمایه‌گذاری خارجی مطرح می شود.

وی خاطر نشان کرد:جذب سرمایه گذارها بیشتر در حوزه‌های آلیاژهای فلزی، سرامیک و کاشی تبریز است و سرمایه‌گذاران از کشورهای عراق و چین حاضر هستند در کرمانشاه سرمایه گذاری کنند .

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: مصوباتی که در جلسات تصویب می شود که اگر به مرحله اجرا برسد باعث افزایش حجم سرمایه‌گذاری  و ورود حدود ۱۵۰ میلیون یوروبه استان است.

محمدی تاکید کرد: شاهد ایجاد اشتغال در حوزه صنعت و بخش سرامیک و کاشی هستیم که در یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۴۰۰ نفر و در پروژه دوم ۱۲۵ نفر و در پروژه های دیگر نیز تعداد بسیار جذب خواهند شد که حوزه اشتغال چشمگیر خواهد بود.

وی در پایان این نوید را به استان داد که سرمایه‌گذاری‌ها با قاطعیت پیگیری می شود و به مرحله اجرا خواهد رسید و این امر بخشی از مشکلات اقتصادی استان را مرتفع خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار