پنجمین نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به ریاست مدیرکل دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری در سالن امید تشکیل شد.
کد خبر: ۸۰۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 27 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری در اين جلسه گفت: انتظار این است که در هفته پژوهش فضایی سرشار از شور و نشاط در کرمانشاه ایجاد شود به گونه اي که همه شهروندان به ویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و نخبگان استان فضایی کاملا پژوهشی علمی و اندیشه محور را در اين هفته احساس کنند.

فريبرز نجفي مهر بيان داشت: همچنین پارک علم و فناوری باید مقدمات لازم را برای تجاری سازی محصولات و پژوهش های عرضه شده در نمایشگاه فراهم نماید و از این ظرفیت عظیم برای ارتباط بخشیدن میان حوزه صنعت با پژوهشگران و محققان و دانشگاهیان نهایت بهره را ببرد و در این میان نقش دانشگاه رازی بعنوان دانشگاه مادر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وي در پایان با تقدیر از زحمات تمامی کمیته ها، هفته پژوهش را فرصتی برای مسئولین استان برشمرد و گفت: مديران در اين هفته مي توانند برای بالا بردن بهره وری و کیفی نمودن خدمات خود و ایجاد توسعه پایدار و اشتغال جوانان، از پتانسیل پژوهشگران و نخبگان این دیار بهره برده و رفع موانع و مشکلات حوزه خود را در توجه به پژوهش و تحقیقات کاربردی بدانند.

اين جلسه که به منظور استماع گزارش کمیته های ذیل ستاد برگزاری هفته پژوهش و تصمیم گیری برای موضوعات مربوطه تشکیل شد، ابتدا روسای کمیته های برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، دانش آموزی، تبلیغات و اطلاع رسانی آخرین اقدامات خود را به جلسه ارائه و پیشنهادات خود را برای هرچه باشکوه تر نمودن مراسمات این هفته مطرح كردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار