فرهاد تجری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت:با تصویب منطقه آزاد قصرشیرین سرنوشت استان به صورت جدی تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 28 November 2019

فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری یکی از موضوعاتی است که برای مردم استان و مرز نشین موثر و سرنوشت سازاست، در سفر ریاست جمهوری قبل از وقوع زلزله این موضوع به عنوان مطالبه استانی مطرح شد که پس از آن نمایندگان و اصحاب رسانه استان پای کار آمدند.

وی خاطر نشان کرد:رایزنی های انجام شده با دولت نتیجه ای نداد و مجمع نمایندگان بیانیه ای مشترک صادر کردند که منطقه آزاد تجاری را به عنوان یک مطالبه استانی خواستار شدند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور بیانیه های پی در پی و تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در دولت افزود: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین با توجه به نظرات کارشناسی بدون هیچگونه مانع قانونی به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس رسید.

تجری در پایان با بیان ایرادات شورای نگهبان به تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تصریح کرد: با رایزینی های مختلف مشکلات برطرف شده و شاهد تصویب نهایی مناطق آزاد تجاری دستورکار مجلس به ویژه قصرشیرین هستیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار