فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ارتباط ما با سازمان صنعت، معدن و تجارت ارتباط مناسبی است و نیاز‌های ما تامین و درخواست تولید حلقه‌های لاستیک نیز متناسب با نیاز بازار داشتیم.
کد خبر: ۸۰۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 28 November 2019

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: همکاری میان صنعت، معدن، تجارت مناسب و مشخص است. کارها کانالیزه است، صمت سبدها را می گیرد. و بین فروشندگان یا همان عوامل توزیع لاستیک، توزیع می کند.

وی افزود: حمل و نقل جاده ای نیز بر اساس پیمایش ناوگان حمل و نقل بین شهری، آنکه پیمایشش رسیده و سهمیه دارد.به عواملی که صمت معرفی کرده و سهمیه به اینها تعلق می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: این لاستیک ها مختص ناوگان حمل و نقل بین شهریِ بار و مسافر است. بر اساس پیمایشی که فعالیت می کنند، بار و صورت وضعیت شان را بررسی می کنیم و به ازای هر 20 هزار کیلومتر یک جفت لاستیک تعلق می گیرد.

کرمی در خصوص سبدهای اختصاص یافته به ناوگان حمل و نقل بین شهری، عنوان کرد: این سبدها شامل همه نوع لاستیکی می شود، لاستیک ها در سایز و برندهای مختلف است، و ما بر اساس نیاز برای دریافت لاستیک افراد را معرفی می کنیم با وجود کم وکاستی هایی که وجود دارد ارتباط ما با صمت قابل قبول است.

وی در پایان ابراز داشت: میان برند لاستیک ها تفاوت وجود دارد، بعضی از این ها بازار پسند است و طرفدار بیشتری دارد، بعضی سایزهای مورد استفاده ما در ایران تولید کمتری دارد، ما بارها درخواست کردیم تولید سایزهای مورد نیاز ما افزایش یابد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار