مسئول بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برنامه‌های هفته بسیج حقوقدانان در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۰۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 28 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،رسول بهرامی پور با اشاره به نامگذاری هفته بسیج حقوقدانان اظهار داشت: در روز میثاق با امام و شهدا همایش نقش حقوقدانان در حفظ حقوق عامه در گام دوم انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوقدانان و مدافع حرم برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در روز ترویج فرهنگ قانون مداری و کاهش آسیبهای اجتماعی، نشست هم اندیشی مدیران حقوقی ادارات و نهادهای استان با موضوع بررسی ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در روز عدالت خواهی و مبارزه با فساد، اجرای منسجم طرح آموزش همگانی حقوق( هر مسجد یک حقوقدان) در 42 مسجد الگوی استان و برگزاری همایش مبارزه با فساد، اشرافی گری و عدلت خواهی با حضور اقشار مختلف برنامه ریزی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز بسیج حقوقدانان مجمع قشر بسیج حقوقدانان و گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز بسیج حقوقدانان برگزار می شود.

وی برگزاری جلسات و نشست های هیئت اندیشه ورز و گرامیداشت روز قشر بسیج حقوقدانان در نواحی مقاومت و دیدار مدیر و حقوقدان بسیجی با رئیس و اعضای دفتر شورای نگهبان قانون اساسی در استان را از دیگر برنامه های هفته بسیج حقوقدانان دانست.

بهرامی پور گفت: در روز حقوق بشر اسلامی و بایسته های تمدن نوین اسلامی همایش و نشست های تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی و طرح هر مسجد یک حقوقدان و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در روز کارآمدسازی حقوقی در عرصه های اجتماعی و اقتصادی، غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره) در سراسر استان برگزار می شود، افزود: در روز حقوقدان انقلابی، احیاگر حقوق عامه، حضور سازمان یافته حقوق دانان بسیجی در نمازجمعه سراسر استان، برپایی ایستگاه حقوقی صلواتی و ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی رایگان به نمازگزاران برنامه ریزی شده است.

این مسئول بیان داشت: همچنین در این روز مطالبه گری حقوقدانان بسیجی قبل از خطبه های نماز جمعه سراسر استان از مسئولان قوای سه گانه برای گزارش عملکرد بسیج حقوقدانان برنامه ریزی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار