امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت:رهبر انقلاب از ملت ایران به خاطر اینکه با حضورشان جواب اشرار و اغتشاشگران را دادند تشکر کردند و حضور مردم را بالاتر از کارهای امنیتی دانستند و فرمودند ملت ایران این توطئه وسیع و برنامه‌ریزی شده را با حضورش از بین برد.
کد خبر: ۸۰۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 29 November 2019

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز عبادی-سیاسی جمعه مرکز استان، اظهار کرد: مردم علی‌رغم گلایه از وضع موجود برای حفظ نظام و کشورشان به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه مردم هرگاه برای کشورشان و امنیت‌شان احساس خطر کنند در صحنه حضور پیدا می‌کنند، افزود: مردم با وجود مشکلات و ضمن گلایه داشتن از گرانی‌ها گفتند برای حفظ نظام و کشورمان می‌آییم و باید از این مردم تقدیر و تشکر جانانه کرد.

آیت‌الله علما ادامه داد: ممکن است یک سری بی‌تدبیری‌ها بشود؛ ولی حساب نظام و ولایت از این‌ها جداست و حفظ اسلام، نظام اسلامی و ولایت فقیه بر همه واجب است و به گفته امام (ره) «حفظ نظام از اوجب واجبات است».

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر هزاران نفر بسیجی با مقام معظم رهبری، بیان داشت: رهبر انقلاب از ملت ایران به خاطر اینکه با حضورشان جواب اشرار و اغتشاشگران را دادند تشکر کردند و حضور مردم را بالاتر از کارهای امنیتی دانستند و فرمودند ملت ایران این توطئه وسیع و برنامه‌ریزی شده را با حضورش از بین برد.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند دشمن لشگر خود را به میدان آورد، بیان داشت: طبق فرمایش رهبر انقلاب دشمن برای طراحی این کار هزینه‌های زیادی کرده و خود دشمنان‌ گفتند ۲/۵ سال برای این توطئه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.‌ ولی مردم تو دهنی محکمی به استکبار و صهیونیست جهانی زد آنها نتوانستند در برابر خروش مردم بایستند و وادار به عقب نشینی شدند.

آیت‌الله علما با اشاره به نقش و جایگاه ویژه بسیج در دوران مختلف،گفت: رهبر انقلاب فرمودند بسیج به عنوان یک مبدل تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید جواهری (شهید اغتشاشات اخیر در کرمانشاه) و نیز راهپیمایی بزرگ مردم در محکومیت اغتشاشات را دو عرصه ارزشمند حضور مردم در استان کرمانشاه خواند.

وی در پایان همگان را تقوا و پرهیزگاری فراخواند و ایمان و توجه به خدا و اخلاق اسلامی یک سرمایه بزرگ دانست که برای ۸ سال دفاع مقدس و اغتشاشات اخیر نسخه نوشت و آنها را مداوا کرد.

 

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار