معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با کمک خیرین ورزش‌یار، ۱۵ فضای ورزشی روباز در محلات کم برخوردار شهر کرمانشاه احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 30 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرهمند سال‌افزون ، در این باره اظهارکرد: از چندماه پیش برنامه‌ای برای احداث تعدادی زمین ورزشی روباز در محلات کم برخوردار کرمانشاه در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: از آنجایی که این برنامه در راستای توسعه ورزش و ایجاد عدالت در زیرساخت‌های ورزشی محلات مختلف شهر کرمانشاه بود، برای همین با موافقت و حمایت‌ استاندار همراه شد.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: پس از آنکه به دستور استاندار لیست محلات کم برخورداری که نیاز به فضای ورزشی دارند را تهیه کردیم، جلساتی برای اجرایی شدن این برنامه در استانداری تشکیل دادیم و یکی از خیرین استان هم برای تامین اعتبار مورد نیاز احداث این زمین‌ها پای کار آمد.

وی با بیان اینکه این برای اولین بار است که خیرین استان در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی ورود می کنند، افزود: طبق برنامه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری، این خیر ورزش یار 15 زمین ورزشی با اعتبار نزدیک به 10 میلیارد تومان در سطح شهر کرمانشاه احداث می‌کند که کار تامین زمین آن برعهده شهرداری خواهد بود.

سال افزون اضافه کرد: از این تعداد، سه زمین برای آموزش و پرورش است و 12 زمین دیگر هم در محلات کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر کرمانشاه احداث می‌شود تا جوانان این مناطق محروم هم از زمین ورزشی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه بابیان اینکه از اواخر سال گذشته احداث 40 زمین روباز ورزشی در روستاهای مناطق زلزله زده استان آغاز شده، عنوان کرد: تاکنون نزدیک به 30 زمین با صرف اعتبار 100 میلیون تومان برای هر زمین احداث شده و احداث 10 زمین باقی مانده در دستور کار قرار دارد.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همچنین احداث 20 زمین چمن مصنوعی را در شهرستان‌های مختلف استان با همکاری بنیاد مستضعفان در برنامه داریم که تاکنون از این تعداد دو زمین افتتاح شده و چهار زمین نیز ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و زیرسازی 10 زمین هم درحال انجام است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار