حسین رستمی در گفتگو با تابناک:
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان هرسین گفت: همزمان با سراسر کشور فرآیند ثبت نام دواطلبان مجلس شورای اسلامی از فردا ۱۰ آذر تا ۱۶ آذرماه جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 30 November 2019

حسین رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا آغاز و تا ۱۶ آذر ادامه خواهد داشت.این فرآیند به صورت هماهنگ و سراسری در کل کشور اجرا خواهد شد و داوطلبان می توانند جهت ثبت نام در حوزه انتخابیه به فرمانداری های آن حوزه مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به حوزه انتخابیه کنگاور،صحنه و هرسین اضافه کرد: فرآیند ثبت نام در حوزه انتخابیه کنگاور،صحنه و هرسین در محل فرمانداری کنگاور انجام خواهد گرفت و داوطلبانی که قصد ثبت نام در این حوزه را دارند باید به این فرمانداری مراجعه کنند.


معاون سیاسی فرمانداری شهرستان هرسین در ادامه تصریح کرد: داوطلبان علاوه بر حوزه انتخابیه می توانند با مراجعه به وزارت کشور نیز این فرآیند را انجام دهند و خود را در حوزه انتخابیه مورد نظر کاندید کنند.

وی در پایان گفت: وزارت کشور سابق با انتشار لیست مشاغل و پست های مدیریتی که مجاز به ثبت نام نیستند مهلت ۷ روزه جهت استعفا اعلام کرده بود و به همین خاطر چنانچه تا ۱۶ خرداد شخصی که دارای پست های مدیریتی خاص بوده و استعفا نداده است مجاز به ثبت نام نمی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار