عضو هیأت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: رئیس دانشگاه رازی باید شفاف موضع خود را در خصوص بیانیه‌ منافقانه عده‌ای از دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی اعلام کند و در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب کوتاه نیاید.
کد خبر: ۸۰۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 01 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه، در پی انتشار بیانیه‌ای ساختارشکنانه توسط عده‌ای از دانشجویان عضو چند تشکل دانشجویی دانشگاه رازی و علوم پزشکی در مورد اغتشاشات اخیر، در گفت‌و‌گویی با دکتر نادر نادری عضو هیأت علمی و مدیر گروه مدیریت و کارآفرینی دانشگاه رازی، تحلیل وی را در این خصوص جویا شدیم.

نادری با انتقاد از تصمیم آنی دولت در اصلاح قیمت سوخت و نحوه اجرای این مصوبه، آن را تصمیمی بدون تدبیر دانست و تصریح کرد: دولت قبل از انجام این کار باید کار کارشناسی و شفاف‌سازی می‌کرد و موضوع را به مردم اطلاع می‌داد و یا این تصمیم را کم‌کم و طی چند مرحله اجرا می‌کرد، ولی متأسفانه دولت با این کار مردم را غافلگیر کرد.

وی انتقاد و اعتراض را حق طبیعی مردم دانست و بیان کرد: در ابتدا نیروهای نظامی و امنیتی در کنار مردم بودند و مشکلی وجود نداشت، ولی متأسفانه عده‌ای مزدور و ایادی استکبار از اوضاع سوء‌استفاده کردند و به بیت‌المال و بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها و اموال مردم خسارت زدند و به بیراهه رفتند.

این استاد دانشگاه رازی ادامه داد: آحاد مردم در پی بروز این اتفاقات صف خود را از اغتشاشگران و رفتارهای هنجارشکنانه آنان جدا کردند و این را به جهانیان اعلام کردند.

وی ضمن درخواست از همگان برای گوش فرادادن به فرمایشات رهبر انقلاب و اطاعت از فرامین ایشان، بیان داشت: مقام معظم رهبری همچون همیشه با شجاعت، شهامت، تدبیر و افق دید متعالی خود وارد عرصه شدند و با فرامین حکیمانه ایشان مسأله کنترل شد و با صلابت از آن عبور کردیم و در این راه نیروهای نظامی و انقلابی و مردم در کنار هم بودند.

نادری در ادامه گفت: جای گله‌مندی از دولت است که در این گونه مواقع خوب عمل نمی‌کند و باید رهبر انقلاب هزینه اقدامات آن را بپردازد.

وی این بیانیه را غیرقابل قبول دانست و اظهار داشت: صدور این بیانیه جای تأسف دارد و این دانشجویان از خطوط قرمز عبور کرده‌اند.

مدیرگروه مدیریت و کارآفرینی دانشگاه رازی در ادامه با اشاره به بیانیه اخیر چند تشکل دانشجویی اصلاح‌طلب این دانشگاه که به بهانه حوادث اخیر صارد شده، از دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و جامعه اسلامی دانشجویان خواست، حق مطلب را ادا کنند و با درایت و روشنگری این بیانیه غیرمنطقی را محکوم کنند.

وی افزود: رئیس دانشگاه رازی باید شفاف مواضع خود را در این زمینه اعلام کند و در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب کوتاه نیاید.

نادری تصریح کرد: آنچه در این بیانیه آمده به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد دست‌های پیدا و پنهانی پشت این قضیه هستند. دانشجویان باید به صورت منطقی روشنگری کنند و موضع انقلابی اتخاذ کنند و اجازه سوءاستفاده به دشمنان ندهند.

وی در پایان تاکید کرد: در این برهه حساس از تاریخ که مورد تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی هستیم، نیاز به آرامش بیشتر داریم و باید به ندای رهبر انقلاب لبیک بگوییم تا گزندی به این مملکت اسلامی نرسد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار