پیام محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت: بخش استروک سنتر مطابق استاندار‌های معاونت درمان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال ساخت است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۰۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 02 December 2019

پیام محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: همچنین در حال ساخت بخش LTM به عنوان تنها مرکز غرب کشور با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در کرمانشاه هستیم.

وی خاطر شنان کرد: احداث و تجهیز کلاس های آموزشی ، ارتقاء اعتباربخشی آموزشی، تجهیز و انتقال آزمایشگاه به مکان مناسب، راه اندازی داروخانه شبانه روزی ، راه اندازی واحد تحقیقات بالینی بیمارستان، بازسازی و تجهیز بخش ICU ، نصب و راه اندازی سیستم احضار پرستار، استاندارد سازی تخت های بخش بستری از جمله اقدامات صورت گرفته در این مرکز است .

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه خاطر نشان کرد: از دیگر فعالیت ها می توان به احداث اتاق سالمندان در بخش های بستری ، راه اندازی واحد ECT در محل جدید طبق استاندارد ،احداث و تجهیز اتاق های واحد آی تی ، کارشناس امور بیمارستان، ایمنی بیمار ، بهداشت محیط و کارشناس بیمه و پاویون پزشکان اشاره کرد.

محمدی افزود:بهسازی و تجهیز فضای آموزشی و راه اندازی آمفی تئاتر بیمار ستان فارابی نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی و درمانی دارد.

وی تصریح کرد:باید به هتلینگ بیمارستانها توجه ویژه شود و از تمام امکانات و منابع در این خصوص بهره برد و لزوم ساماندهی هزینه‌های مختلف وکاهش هزینه های جانبی و اضافی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه در پایان گفت:ارتقاء شرایط فیزیکی و تامین امکانات جدید آموزشی و درمانی مورد نیاز بیمارستان از برنامه های مهمی است که پیگیری خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار