در سومین روز کاری هفته صرافی ملی افزایشی جزیی در مارکت ها را رقم زد و قیمت فروش دلار را ۱۲۵۵۰ تومان تعیین کرد.
کد خبر: ۸۰۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 02 December 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، قیمت خرید نیز ۱۲۴۰۰ تومان اعلام شد و قیمت خرید یورو امروز توسط صرافی ملی ۱۳۶۰۰ تومان و قیمت فروش ۱۳۷۵۰ تومان تعیین شد. صرافی ملی امروز در قیمت هر دو مارکت دلار و یورو تغییر ایجاد کرد و نرخ خرید‌ها را ۱۰۰ تومان و نرخ فروش‌ها را ۱۵۰ تومان افزایش داد.

براساس این گزارش، در بازار آزاد نیز امروز ثبات نسبی را شاهد بودیم به طوری که قیمت دلار بین ۱۲۷۱۰ تومان تا ۱۲۷۶۰ تومان در نوسان بود. همچنین قیمت یورو نیز امروز ۱۳۹۱۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.

همچنین در بازار طلا امروز شاهد افزایش محسوس بودیم به نحوی که هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۹۲۵۰۰۰ تومان معامله شد.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۴۴۴۳۰۰ تومان قیمت خورد.

گفتنی است،در بازار سکه امروز بیشترین افزایش مربوط به سکه طرح جدید بود که با افزایش ۱۹۰۰۰ ت مانی ۴۴۳۶۰۰۰ تومان معامله شد.سکه طرح قدیم امروز افت بی سابقه‌ی ۸۱۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و ۴۲۶۹۰۰۰ تومان قیمت خورد.

 همچنین،در بازار نیم سکه و ربع سکه امروز شاهد افزایش ۱۴۰۰۰ تومانی بودیم به طوری که نیم سکه ۲۳۴۹۰۰۰ تومان و ربع سکه ۱۵۲۹۰۰۰ تومان معامله شد.سکه گرمی نیز امروز ۱۱۰۰۰ تومان افزایش یافت و ۹۰۱۰۰۰ تومان قیمت خورد.

لازم به ذکراست،در بازارهای جهانی انس طلا که قبل از تعطیلات رشد خوبی را تجربه کرده بود بعد از باز شدن بازارهای جهانی وارد فاز کاهشی شد و تا ۱۴۵۶/۴۴ دلار پایین رفت.

 


 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار