مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از آماده‌باش زمستانی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۴۸ راهدارخانه در این ایام فعال است و ۴۳۰ نیروی راهداری در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.
کد خبر: ۸۰۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 04 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فریبرز کرمی با اشاره به آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری، افزود: ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله ۳۷ دستگاه کامیون نمک‌پاش و برف‌روب، ۶۵ دستگاه برف‌روب، ۴۱ دستگاه نمک‌پاش، چهار دستگاه برف‌خور، ۴۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه بلدوزر و ۲ دستگاه تراکتور برف‌روب در استان فراهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از تامین شن و نمک موردنیاز برای جاده‌ها نیز خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۰ هزار تن شن و نمک تامین شده است.

کرمی یادآور شد: بیشترین میزان شن و نمک در نظر گرفته شده با ۶ هزار و ۲۰۰ تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است و برای مابقی شهرستان‌ها نیز به نسبت وضعیت راه‌ها ذخیره مناسبی فراهم است.

وی با بیان اینکه مردم نیز در این ایام باید نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند، گفت: در ایام بارندگی خودروها باید حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

او گفت: همه تدابیر لازم برای فصل سرما در جاده‌های استان اندیشیده شده است.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

هم اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، هزار و ۳۶۵ مینی بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

همچنین بیش از سه هزار و ۵۶۱ هزار راننده برون شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

بیش از ۲ میلیون نفر در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار