سیدجوادحسینی کیا در گفتگو با تابناک :
نماینده شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات به پروژه تصفیه خانه آب شهرستان پیش بینی می‌شود تا پایان سال مالی به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۸۰۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 04 December 2019

سیدجوادحسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد :قبلا بخشی از کار های اجرایی تصفیه خانه آب انجام شده اما به دلیل عدم اعتبار عملا متوقف شده بود با پیگیری های که صورت گرفت اعتباراتی به این پروژه تعلق گرفته  که امیدواریم تا پایان سال مالی این پروژه به بهره برداری برسد.


وی افزود : اعتبارات تخصیص یافته به این صورت است که طی دو جلسه با وزیر نیرو و جلسه ای که استاندار هم حضور داشتند وزارت نیرو ۱۴ میلیارد و استاندار ازمنابع انسانی ۸ میلیاردتومان به این پروژه اختصاص دهند.

نماینده شهرستان سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پروژه تصفه خانه فاضلاب که نصف اعتبار آن از محل سفر مقام معظم رهبری و نصف دیگر آن از سوی دولت پرداخت میشود. پروژه هم اکنون نیز فعال است .


وی تصریح کرد: برای این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که ۱۵ میلیارد تومان آن از محل سفر مقام معظم رهبری و ۱۵ میلیارد دیگر از سوی دولت پرداخت شود .

حجت الاسلام حسینی کیا ابراز داشت: با اعتبارات تخصیص یافته انتظار میرود پروژه تصفیه خانه آب تا پایان سال مالی به بهره برداری برسد  و بزودی تصفیه خانه فاضلاب را نیز کلنگ زنی خواهیم کرد کهمحل احداث تصفیه خانه فاضلاب در نزدیکی روستای غیاث آباد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار